Nyheter 

Har vi rätt mejladress till dig?

Vi kommunicerar digitalt i första med våra kunder för att spara på papper och för att det ska gå snabbare att nå dig.

Vi vill alltså minimera pappersbrev med vanlig post som kontaktsätt till våra kunder. Det skulle ta flera dagar att nå dig och är inte en säker väg.
Bra att veta är att du inte heller kan få förslag på lediga lägenheter via brev utan endast via e-post.

Tänk även på att välja en privat e-postadress istället för till ditt arbete - ifall du slutar på arbetet.
Om du inte använder e-post själv kan du låta en anhörig eller annan person ta hand om din e-post och använda den personens mejladress efter överenskommelse.
Alla e-postadresser hos oss måste godkännas av den som är mottagare.

Minst en gång per år behöver du logga in för att kolla din uppgifter för att stå kvar i vårt kundregister och samla köpoäng.
Du får en påminnelse 14 dagar innan det går ett år sedan sist.