Nyheter 

Har vi rätt mejladress till dig?

Vi kommunicerar digitalt i första hand med våra kunder för att spara på papper och för att det ska gå snabbare och säkrare att nå dig.

Vi vill alltså minimera pappersbrev med vanlig post som kontaktsätt till våra kunder. Det kan ta flera dagar att nå dig och är inte en lika säker väg.
Bra att veta är att du inte heller kan få förslag på lediga lägenheter via brev utan endast via e-post.

Tänk även på att välja en privat e-postadress istället för till ditt arbete - ifall du slutar på arbetet.
Om du inte använder e-post själv kan du låta en anhörig eller annan person ta hand om din e-post och använda den personens mejladress efter överenskommelse.
E-postadressen godkänns genom att mottagaren svarar på e-postmeddelandet.

Minst en gång per år behöver du logga in för att kolla din personuppgifter för att stå kvar i vårt kundregister och samla köpoäng.
Vi skickar en påminnelse 30 dagar och 14 dagar innan det gått 365 dagar sedan du var senast aktiv.
Därefter gallras kundens personuppgifter, om du inte är hyresgäst hos oss för då finns de kvar, men ködatum nollställs.